ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Δείτε αναλυτικά όλους τους τρόπους που μπορεί να φτάσει μια συσκευή στον πάγκο μας εδώ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Θέλω ενημέρωση κόστους για την επισκευή μου
Έχουμε ως πολιτική ελαχίστου κόστους ενημέρωσης τα 40€ ανά συσκευή. Δηλαδή όταν μια συσκευή δεν ξεπερνάει τα 40€ κόστος επισκευής την προχωράμε αμέσως ώστε να ολοκλήρωνετε η διαδικασία του και να επιστρέφει γρήγορα στα χέρια σας. Αν τα ξεπερνά τότε θα σας καλέσουμε για την έγκρισή σας. Βέβαια, αν θέλετε ενημέρωση κόστους παρόλα αυτά, μας το ζητάτε και μετά χαράς σας επικοινωνούμε μαζί σας με πλήρη αναφορά βλαβών ανά συσκευή.
Αν δεν επισκευάζεται ο τροχός μου τι γίνεται;
Μιας και έχουμε να κάνουμε με μηχανήματα που ίσως κάποια στιγμή είτε λόγω σοβαρής βλάβης ή λόγω κατασκευής η επισκευή τους θα είναι ασύμφορη έτσι σας δίνουμε τη δυνατότητα απόσυρσης της κερδίζοντας PST έκπτωση για αγορά νέου τροχού από εμάς.
Εννοείται ότι θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τον ιδανικό για εσάς απαντώντας σε όλες σας τις ερωτήσεις!
Πόσο χρόνο διαρκεί η επισκευή μου;
Κάνουμε το καλύτερο δυνατό που μπορούμε να ολοκληρώνεται μια επισκευή μεταξύ 3-7 εργάσιμων ημερών. Ανάλογα με τον όγκο των εισερχόμενων συσκευών ή την αναμονή κάποιου ανταλλακτικού, ο χρόνος επισκευής μπορεί να φτάσει και τις 15 εργάσιμες μέρες. Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεστε σε τι στάδιο βρίσκεται η επισκευή σας. Αν δεν έχετε άλλο τροχό δείτε την επιλογή ενοικίασης τροχού αντικατάστασης.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλη courier;
Φυσικά! Μπορείτε να επιλέξετε όποια courier επιθυμείτε. Η ευθύνη μεταφοράς και η χρέωση της αποστολής βαραίνει πάντα τον αποστολέα της συσκευής οπότε αν έχετε δικό σας λογαριασμό courier ή σας εξυπηρετεί να σταλεί με άλλη εκτός της συνεργαζόμενης ΕΛΤΑ Courier εννοείται ότι μπορείτε να την επιλέξετε.
Δείτε εδώ όλους τους τρόπους για να φτάσει μια συσκευή στον πάγκο μας.
Πως κρίνετε ότι συμφέρει να επισκευαστεί η συσκευή μου;
Κάθε επισκευή αξίζει όταν δεν πλησιάζει ή ξεπερνά το όριο αγοράς του τροχού. Σε γενικές γραμμές η καταλληλότητα μιας επισκευής κρίνεται από την κατάσταση της συσκευής εσωτερικά και φυσικά από την επάρκεια σε διαθέσιμα ανταλλακτικά που θα την κάνουν πάλι λειτουργική.
Τι περιλαμβάνει η 3μηνη εγγύηση επισκευής μου;
Στην εγγύησή μας περιλαμβάνεται κάθε ανταλλακτικό που αντικαταστήσαμε για περίοδο 3 μηνών από την ημέρα που έφυγε από την έδρα μας. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να μας ενημερώσετε εγκαίρως για οποιαδήποτε θέμα αντιμετωπίσετε με τη συσκευή σας που υποδηλώνει πρόβλημα λειτουργίας. Στην εγγύηση δεν περιλαμβάνεται κάποια νέα βλάβη που δεν είχε εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της επισκευής μας όπως και η μεταφορά της συσκευής.
Δεν έχω δεύτερο τροχό και θέλω να στείλω τον δικό μου
Ένα συχνό φαινόμενο που αντιμετωπίζουμε είναι να προκύψει βλάβη και να μην υπάρχει διαθέσιμος δεύτερος τροχός. Εδώ έρχεται ο PST τροχός αντικατάστασης με μικρό κόστος ενοικίασης για όσο διαρκεί η επισκευή του δικού σας.
Επικοινωνείτε μαζί μας και δρομολογείται αυθημερόν η αποστολή του σε εσάς με την συνεργαζόμενη courier ή προγραμματισμένα με την εσωτερική υπηρεσία μεταφοράς μας.
Γιατί να γράψω σημείωμα συνοδευτικό της συσκευής μου;
Σε κάθε επικοινωνία μας, σας αναφέρουμε να μας γράψετε τα πλήρη στοιχεία σας και φυσικά, με τα δικά σας λόγια, τι βλάβη σας παρουσιάζει η συσκεύη σας.
Έτσι κατευθύνετε τους τεχνικούς μας στην βλάβη άμεσα ή βοηθάτε να βρεθεί η αιτία της όταν η βλάβη δεν είναι εμφανής στον έλεγχο μας.
Επίσης, είναι και ένας μοναδικός τρόπος να μας γράφετε ευφάνταστα μηνύματα που πολύ μας αρέσουν.
Μπορεί να επισκευαστεί επιτόπου η συσκευή μου;
Γνωρίζοντας πόσο δύσκολο είναι να αλλάξετε ραντεβού και επειδή είναι και ωραίο να σας γνωρίζουμε κι από κοντά (ειδικά αν μας έρχεστε και από εκτός Αθηνών) εννοείται ότι παρέχουμε και επισκευή τροχού νυχιών επιτόπου στο χώρο μας καθημερινά 09:00-12:00.
Κερνάμε καφέ και σίγουρα θα δείτε και τι έχει μέσα το στυλό σας από σκόνη ή βλάβες με πλήρη ενημέρωση από τους τεχνικούς μας. Ιδανικά θα θέλαμε να μας καλέσετε ή να επικοινωνήσετε μέσω κάποιου social για να προγραμματίσουμε το ραντεβού σας.
Πως μπορώ να συσκευάσω την συσκευή μου για αποστολή;
Όπως έχουμε αναφέρει ήδη, η ευθύνη της αποστολής βαραίνει τον αποστολέα αλλά λαμβάνουμε με ασφάλεια συσκευές από όλη την Ελλάδα χωρίς πρόβλημα. Ιδανικά θέλουμε να έχει αποσυνδεθεί το στυλό νυχιών από την μονάδα και να μη φέρει φρεζάκι πάνω του (εκτός αν δεν βγαίνει).
Καλό αμπαλάρισμα ώστε να μην χτυπιούνται μεταξύ τους ή εξωτερικά σε κούτα όπου αν δεν έχετε κάποιο υλικό συσκευασίας (φούσκες) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πετσετούλα ή χοντρό χαρτί.
Παρέλαβα τη συσκευή μου και δεν δουλεύει σωστά/καθόλου
Κάθε συσκευή που φεύγει από τα χέρια μας υποβάλλεται σε διαδικασία stress test ώστε να διαπιστώσουμε ότι λειτουργεί σωστά μετά την επισκευή. Αθέμιτοι παράγοντες όπως, βλάβες που δεν εμφανίστηκαν νωρίτερα ή κάποια σπάνια αστοχία ανταλλακτικού, μπορεί να προκύψουν όταν πλέον “πιάσουν” δουλειά.
Σε τέτοια περιπτώση σας καλύπτουμε με την εγγύησή μας ώστε να έχετε τη σιγουριά ότι έχετε ακόμα και μετά την επισκευή τον τεχνικό δίπλα σας. Μας καλείτε αμέσως και δρομολογούνται η απομακρυσμένη βοήθεια από τους τεχνικούς μας ή η επιστροφή της συσκευής στα χέρια μας για έλεγχο.
Φιλική υπενθύμιση (μιας και μας έχει τύχει πολλές φορές) είναι να σιγουρευτείτε ότι η μονάδα του τροχού σας είναι σωστά γυρισμένη στο HAND εκτός αν θέλετε να μιλήσετε με τη Χαρά και να σας το πει με τον δικό της τρόπο εκείνη.
Πως μπορώ να πληρώσω την επισκευή μου;
Για τις συσκευές που μας αποστέλλονται με ΕΛΤΑ courier υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης:
- με αντικαταβολή όταν παραλάβετε τη συσκευή σας και
- με τραπεζική κατάθεση πριν την αποστολή.
Εντός του καταστήματος υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης:
- μετρητών
- με πληρωμή POS όπως και
- η δυνατότητα για μέχρι 3 δόσεις με πιστωτική κάρτα
Υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης με δόσεις;
Εντός του καταστήματος υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης επισκευής ή αγοράς μέχρι 3 δόσεων με πιστωτική κάρτα. Σύντομα θα ενεργοποιηθεί και απομακρυσμένος μηχανισμός πληρωμής.
Δεν έχω βλάβη αλλά έχω τον τροχό μου πολλά χρόνια
Αν είστε από εκείνες τις τυχερές που δεν έχουν εμφανή βλάβη αλλά ο τροχώς νυχιών σας δεν έχει κάνει επαγγελματική συντήρηση για πολλά χρόνια τότε εννοείται ότι στα πλαίσια της συντήρησης μπορούμε να τον ελέγξουμε δωρεάν και να διαπιστώσουμε αν υπάρχουν φθορές στα μηχανικά ή κινητά του μέρη εσωτερικά. Εννοείται ότι στα πλαίσια της συντήρησης γίνεται και εκτενής καθαρισμός από σκόνη και υγρασία.
Σε γενικές γραμμές συστήνουμε την ετήσια συντήρηση ώστε να διατηρείται σε καλή κατάσταση το στυλό τροχού νυχιών και να αποφεύγονται ξαφνικές βλάβες εν ώρα εργασίας.
Μπορώ να φέρω/στείλω τον τροχό μου για δωρεάν έλεγχο;
Εννοείται ότι μπορείτε να μας στείλετε/φέρετε τον τροχό σας για έναν δωρεάν έλεγχο κι αν κριθεί ότι δεν έχει ανάγκη κάποιας συντήρησης τότε συνεχίζετε τη χρήση του με σιγουριά. Οι τεχνικοί μας θα τεστάρουν τη συσκευή σας και θα κρίνουν αν χρειαστεί κάποια επέμβαση ή μια συντήρηση χωρίς ανταλλακτικά για καθαρισμό από σκόνες.
Ο δωρεάν έλεγχος ισχύει για μέχρι 4 συσκευές ανά τεχνήτρια. Σε περιπτώσεις ελέγχου παραπάνω συσκευών, που δεν θα προχωρήσουν σε επισκευή αν αυτή κριθεί απαραίτητη, δύναται να υπάρξει μια μικρή χρέωση για την οποία θα ενημερωθείτε.
Μπορώ να σας στείλω βίντεο με τη βλάβη μου;
Φυσικά και μπορείτε να μας στείλετε βίντεο με ηχητική ταυτόχρονη περιγραφή σας επιλέγοντας:
κάποιο social απευθείας στη σελίδα μας (Messenger, Instagram)
Αποστολή email pst.service24@gmail.com
Αποστολή στο PST viber 693327800 αριθμό μας
Έτσι θα μπορούμε να σας κατευθύνουμε με απομακρυσμένη επίλυσή της, αν αυτό είναι εφικτό ή την δρομολόγηση ώστε να μας στείλετε/φέρετε τη συσκευή σας για επισκευή.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μας αρέσει να μιλάμε μαζί σας και να σας λύνουμε γρήγορα τις απορίες ή να απαντάμε σε όλες σας τις ερωτήσεις οπότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιον τρόπο σας διευκολύνει καλύτερα:
- Τηλεφωνικά στο 2103002778
- μέσω social απευθείας στη σελίδα μας (Messenger, Instagram)
- με αποστολή email pst.service24@gmail.com
- με μήνυμα στο PST viber 693327800 τηλέφωνό μας